Klient:
Polska Izba Mleka; Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka
„Mam kota na punkcie mleka” to kampania edukacyjna zrealizowana na rynku polskim w latach 2012-2015 przez konsorcjum dwóch organizacji – Polską Izbę Mleka i Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Przeprowadzona przez nas kampania skierowana była do dwóch grup docelowych: dzieci w wieku 8-13 lat oraz rodziców i opiekunów dzieci.

W ramach kampanii zrealizowane zostały następujące działania:
- rekrutacja szkół i przeprowadzenie badań dot. spożycia mleka i wiedzy na temat mleka wśród grup docelowych w każdym roku prowadzenia projektu
- eventy edukacyjne, lekcje, edukacyjna gra karciana, edukacyjna gra społecznościowa i konkursy we wskazanych szkołach objętych programem
- eventy promocyjne w wybranych miastach Polski
- obsługa infolinii programu
- komunikacja online
- obsługa PR projektu
- wsparcie promocyjne w pismach kobiecych