Cudownie! Warmia i Mazury

Klient: 

Urząd Marszałkowski w Olsztynie

Kampania promocyjna pod hasłem „Cudownie! Warmia i Mazury" była projektem skierowanym na rynek polski oraz wybrane kraje europejskie: Niemcy, Litwę, Czechy, Słowację, Ukrainę oraz Belgię, a zrealizowana została przez nas ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Zakres działań przeprowadzonych na potrzeby tego przedsięwzięcia obejmował:

  • przeprowadzenie kampanii medialno-wizualnej Warmii i Mazur w wybranych miastach Polski (Gdańsk, Sopot, Gdynia, Bydgoszcz, Toruń, Poznań, Białystok, Warszawa, Radom,  Łódź, Kielce, Katowice, Kraków, Lublin), w wybranych miastach województwa warmińsko-mazurskiego (Olsztyn, Elbląg, Iława, Ostróda, Bartoszyce, Lidzbark Warmiński, Nidzica,  Kętrzyn, Giżycko, Pisz, Ełk, Olecko), w stolicach wybranych państw europejskich (Berlin, Wilno, Praga, Bratysława, Kijów, Bruksela) oraz na arteriach komunikacyjnych Polski (trasa krajowa nr 7, trasa krajowa nr 1)
  • uzupełnienie media planów z zachowaniem najwyższego poziomu efektywności kampanii
  • przygotowanie kreacji na potrzeby materiałów promocyjnych, wynajem powierzchni reklamowej, druk, wyklejenie/montaż wydruków na nośnikach billboardowych/outdoorowych w kraju i za granicą
  • wynajem powierzchni reklamowej, druk plakatów, wyklejenie/montaż plakatów na tablicach reklamowych w pociągach EC i IC
  • nagranie/produkcję dwóch spotów reklamowych (spot 30-sekundowy oraz skrócona wersji 15-sekundowa) wraz ze ścieżką dźwiękową (cover utworu Louisa Armstronga „What a wonderful world”) oraz w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej)
  • wynajem powierzchni reklamowej, przygotowanie materiału do emisji i emisja skróconych wersji spotów reklamowych
  • ekspozycję layoutów na różnych rodzajach reklamy internetowej, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialno-wizualnej Warmii i Mazur na portalach internetowych w kraju i za granicą z zachowaniem najwyższego poziomu efektywności kampanii
  • zakup czasu antenowego, przygotowanie materiału do emisji, emisja dwóch 30-sekundowych spotów reklamowych/spotów telewizyjnych w kanałach ogólnokrajowych, wybranych kanałach dodatkowych oraz kanałach, których zasięg emisyjny obejmuje wskazane w kampanii kraje za granicą